[PDF] Joan Manuel Serrat - Paraules d'amor (partitura piano)

Aquí os dejo una partitura que tenía muchas ganas de tener de una canción preciosa de Serrat. Ha sido aportada por Fernando, muchas gracias. Espero que os guste =)


[PARTITURA V2] (piano+voz)


Ella em va estimar tant...
Jo me l'estimo encara.
Plegats vam travessar
una porta tancada.

Ella, com us ho podré dir,
era tot el meu món, llavors
quan en la llar cremaven
només paraules d'amor...

Paraules d'amor senzilles i tendres.
No en sabíem més, teníem quinze anys.
No havíem tingut massa temps per aprendre'n,
tot just despertàvem del son dels infants.

En teníem prou amb tres frases fetes
que havíem après d'antics comediants.
D'històries d'amor, somnis de poetes,
no en sabíem més, teníem quinze anys...

Ella qui sap on és,
ella qui sap on para.
La vaig perdre i mai més
he tornat a trobar-la.

Però sovint en fer-se fosc,
de lluny m'arriba una cançó.
Velles notes, vells acords,
velles paraules d'amor...

Paraules d'amor senzilles i tendres.
No en sabíem més, teníem quinze anys.
No havíem tingut massa temps per aprendre'n,
tot just despertàvem del son dels infants.

En teníem prou amb tres frases fetes
que havíem après d'antics comediants.
D'històries d'amor, somnis de poetes,
no en sabíem més, teníem quinze anys...

Más partituras de Serrat ....

2 comentarios:

Unknown dijo...

Excelente muchas gracias

Unknown dijo...

muchas muchas gracias! moltes gràcies! salut i Serrat sempre!!! Pep

Facebook