Josep Thió - Quan Somrius

Como ya estamos cerca de Navidades, os dejo aquí una preciosa canción de música catalana.


[PARTITURA] (piano + veu)



Ara que la nit sa fet mes llarga 
Ara que les fulles ballen dances al raco 
Ara que els carrers estan de festa 
Avui que la fred du tants records 

Ara que sobren les paraules 
Ara que el vent bufa tan fort 
Avui que no fa falta veuret ni tan sols parlar 
per saber que estas al meu costat. 

Es nadal al meu cor 
quan somrius content de veurem 
quan la nit es fa mes freda 
quan t'abraçes el meu cos 
I les llums de colors 
m'iluminen nit i dia 
les encens amb el somriure 
quan em parles am el cor 

Es el buit que deixes quan t'aixecas 
Es el buit que es fa a casa quan no hi ha ningu 
son petits detalls tot el que em qeda 
Com queda al jersei un cabell llarg.

No hay comentarios:

Facebook